Retur av pakke til sluttbruker og bedrift

Selv om kunden din ikke er 100% fornøyd med varen, kan du fortsatt gi dem en god opplevelse ved å gjøre retur enkelt og sømløst.
Skriv ut returetikett når du oppretter sendingen din.
Legg ved returetiketten i sendingen
Kunden din kan enkelt returnere varer som ikke passer eller av andre grunner må returneres.
Du betaler ingenting før kunden faktisk returnerer varen. Prisen for retur blir samme rabatterte pris som for selve sendingen.
Bruker du Adminpanel for lagerstyring oppdaterer varelageret seg automatisk ved retur. Bruker du Webshipper eller et annet retursystem, oppretter du returetikett der. Det er også mulig å printe ut etikett direkte via Bring.

Så enkelt er det å komme i gang

Det er viktig å presisere at man fortsatt forholder seg til transportøren og deres vilkår. Profrakt.no håndterer administrasjon og holder i den overordnede avtalen, og avtaler betingelser med hver enkelt aktør som vil ta del i fordelen basert på deres behov og volum.

Det er veldig enkelt å komme i gang med en fraktavtale gjennom profrakt.no. Ved å registrere interessen i dette skjemaet vil du bli kontaktet og få et pristilbud på en fraktavtale tilpasset dine behov. En fraktavtale gjennom profrakt.no har ingen bindingstid eller noen forpliktelser, det er slik det skal være med gode tjenester.